اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۳۰ آذر

توئیتر راه فرار دیگری از خط زمانی رتبه‌بندی را ارائه کرد. این شرکت گفت به زودی امکان جدیدی در این برنامه را معرفی می‌کند که آن را از ترتیب زمانی رتبه‌بندی شده به فید ترتیب زمانی معکوس، اصلی بر می‌گرداند. این شرکت می‌گوید این حرکت به رسمیت شناختن این واقعیت است که توئیتر اغلب در زمان حقیقی مفید است، به خصوص در طول رویدادهای زنده‌ای همچون گیم‌های ورزشی یا مراسم اسکار.
توئیتر رتبه‌بندی خط زمانی را چهار سال پیش آغاز کرد. این اقدام تلاش برای افزایش استفاده در زمانی بود که فیسبوک از توئیتر پیشی گرفت، شک و تردیدها درباره‌ی آینده‌ی شرکت را افزایش داد و آن را در مسیری برای باز تولید خود قرار داد. در آن زمان، کاربران درباره‌ی این تغییر شکایت کردند، هر چند توئیتر همیشه به کاربران اجازه‌ی بازگشت به فید زمان بندی معکوس را می‌داد.
جدیدترین شکل فید اصلی توئیتر با تپ کردن بر روی دسته‌ای از ستاره‌های کوچک‌تر که شرکت آن را "sparkle" می‌نامد، قابل دستیابی است و در این حالت جدیدترین توئیت‌ها دیده می‌شوند. در طول زمان، این شرکت رفتارهای کاربران را می‌شناسد. اگر کاربر مرتبا به جدیدترین توئیت‌ها تغییر حالت دهد، توئیتر پیش فرض کاربر را به آن حالت قرار می‌دهد.
بازگشت توئیتر به توئیت‌های زنده می‌تواند نشان دهنده‌ی تداوم فعالیت این شرکت برای ارتقاء قابلیت‌های زمان حقیقی در سراسر این پلتفرم باشد.
این شرکت می‌گوید این امکان ابتدا بر روی iOS راه‌اندازی می‌شود و در هفته‌های بعد در دیگر پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه