تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ آذر

در حال حاضر BMW، شهرت خود را به دلیل تعلل در جدول زمانی تولید خودروی‌های خودران به خطر انداخته است. چراکه این شرکت عرضه‌ی یک ماشین الکتریکی خودران را در سال ۲۰۲۱ مطرح می‌کند. به منظور دستیابی به این هدف، شرکت خودروساز مذکور در حال راه‌اندازی مرکز تختصصی تجهیزات با هدف توسعه‌ی تکنولوژی رانندگی مرتبط و خودکار در شهر Unterschleissheim آلمان در نزدیکی مونیخ می‌باشد. شروع عملیات این مرکز از اواسط سال ۲۰۱۷ می‌باشد و میزبان بیش از ۲۰۰۰ نفر از کارکنان آشنا به فرایند تولید چنین صنعتی خواهد بود. تمام جنبه‌های توسعه و تست‌های جاده‌ای، برای تسهیلات جدید برنامه‌ریزی شده‌اند.
در حال حاضر دیگر خودروسازان و تامین‌کنندگان، اقدامات مشابه‌ای را با انتخاب‌های بسیار در راه‌اندازی امکانات مهندسی در Silicon Valley به منظور ائتلاف چند شرکت توسعه‌ی نرم‌افزار با یکدیگر، انجام داده‌اند. در همین حال، شرکت‌های خودرو در آمریکای شمالی مانند جنرال موتور که دارای چند سالن مختلف برای تولید خودروی‌های خودران، از جمله Detroit و Oshawa می‌باشند، پیش‌تر گام‌های جدی‌تر در این حوزه برداشته بوده‌اند.
شایان ذکر است، تست تکنولوژی رانندگی خودکار BMW نیز نزدیک امکانات جدید این شرکت در مونیخ آغاز به کار خواهد کرد. زمان دقیق تست مذکور در سال ۲۰۱۷ مشخص می‌شود.

برچسب هاBMW
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بی ام و و نیسان به دنبال ساخت شارژر های سریع برای خودرو های الکتریکی