تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ خرداد

شرکت ایسوس درنمایشگاه  فناوری روز کامپیوتکس 2016 اعلام یک ربات بسیارکارآمد را به نام Zenbo معرفی کرد.این ربا قادر به مدیریت خانه پخش موسیقی، جستجودر اینترنت و دیگر کاربرد هار مفید است.  
مدیر ایسوس جانی شی در نمایشگاه، شخصا از این ربات رونمایی کرد.و اشاره کرد این ربات قتبل دسترس و استفاده در تمامی منازل است.
Zenbo می تواند به یک همراه و همدم، دستیار و مرکز سرگرمی در خانه بدل شود و برای خانواده های جوان دارای کودک و یا سالمندان به که به تنهایی زندگی می کنند، می باشد

این ربات خانه شما را راحت تر و امن تر می سازد ، به عنوان مثال،شما می توانید آن را به یک دوربین خانه متصل کنید و در هنگام آمدن مهمان با نمایش تصویر در صفحه نمایش خود با کسب اجازه از صاحب خانه در را باز کند همچنین می توانید با استفاده از این ربات سیستم های روشنایی، تهویه هوا ، تلویزیون و دستگاه های دیگر را به دلخواه خود روشن یا خاموش کنید.
ربات در خانه حرکت کرده و دستورات شما را انجام خواهد دارد صفحه لمسی در قسمت سر این ربات به شما این امکان را می دهد تا خرید آنلاین، جستجوی اطلاعات، تماشای ویدئو و ... را انجام دهید.
از جمله کارهای مهم این ربات ، یادآوری قرص ها، جشن تولد اعضای خانواده و دوستان، پخش آهنگ و داستان های کودکان گرفتن عکس و فیلم است.
قیمت این ربات 599 دلار است اما زمان عرضه همگانی آن هنوز مشخص نشده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Target به ۷۷۵۰۰ نیروی کار فصلی نیاز دارد