تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۷ مهر

به گزارشی از ایتارتاس، کمپانی اومرون رباتی را طراحی کرده است که برای اولین بار در جهان ساخته شده است. این ربات Forpheus نام دارد و با استفاده از متدهای موجود در کتاب رکوردهای گینس، تمامی حرکات برتر مربی های تنیس روی میز را آموزش می دهد.
ربات مجهز به چندین سنسور است و می تواند حرکات اجرا شده بر روی میز تنیس با 80 فریم در ثانیه را آموزش دهد. او با دقت بالایی مسیر حرکت را با توجه به آنالیز ضربه حرکت دست و راکت تعیین می کند.
Forpheus با تمرکز بر آموزش مبتدیان توسعه یافته است. سنسور های این دستگاه به اندازه کافی سریع هستند و می توانند حرکات تنیسور های حرفه ای را با سرعت بالا ثبت و آنالیز کنند.
اولین روبات در سال گذشته در نمایشگاه فن آوری CEATEC ارائه شد. این ربات در حال حاضر موفق به کسب گواهی نامه از موسسه جهانی رکوردهای گینس برای آموزش افراد دریافت کرده است.
سازندگان این ربات در حال برنامه ریزی برای ترویج ایده زندگی مسالمت آمیز روبات با مردم هستند و تلاش می کنند تا نشان دهند ربات ها می توانند به کمک انسان ها آمده و حتی آموزش آنها را برعهده گیرند. آنها می گویند شاید در آینده ربات هایی برای مربیگری فوتبالیست ها و حتی دروازه بان ها طراحی شود البته اگر چه در حال حاضر ربات هایی برای جراحی در اتاق عمل نیز به خدمت گرفته شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه