تکنولوژی
الناز فرجی۶:۳۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ ارديبهشت

برند های پوشاک اسپورت در  تلاشند تا راهی برای ساختن تکنولوژی های پوشیدنی پیدا کنند که تجربه ی تمرین شما را افزایش میدهد اما یک تکنولوژی جدید با اضافه کردن ربات ها به این سطح پویایی میرسد . puma beatbot یک وسیله ی خودکار شبیه جعبه است که بر علیه انسان ها به رقابت میپردازد تا دویدنشان را تقویت کنند . سنسور های مادون قرمز که مجهز به شتاب سنج اند راه را پیگیری میکنند ،  با یک میکروکنترلر arduino و یک دوربین روبه رو beatbot سبب تحولی بزرگ در چرخ هایش میشود که سرعت و فاصله را پیگیری میکند . بر اساس گفته های پوما ، این وسیله از همه ی داده ها استفاده میکند تا 100 برابر بیشتر از مسابقه با یک انسان ،هماهنگی داشته باشد .
با استفاده ار داده های پیگیری زمان درست ، این ربات کوچک میتواند فاصله ای را که دونده ها طی کرده اند در نظر بگیرد و همچنین میتواند قهرمانان را در دو سرعت کمک کند تا به سطوح جدیدی برسند . این ربات به وسیله ی یک برنامه آی فون کنترل میشود که به کاربر این امکان را میدهد اهداف زمانی و فاصله ای خود را تنظیم کند .
این هدف ها میتواند شامل مسابقه علیه دوستان و یا قهرمان باشد چون beatbot قابل برنامه ریزی است . به گونه ای که میتواند با سرعت قهرمان المپیک صد متر یکی باشد ، و میتواند سرعت را تا 44.66 کیلومتر در ساعت بالا ببرد . bolt که جزو تولید کنندگان کفش پوما است ، در ویدئوی نمایش beatbot  در کنار beatbot نشسته و همه ی چالش را به دوندگان توضیح میدهد . با اینکه مسابقه با ربات ها خیلی جالب به نظر می رسد اما beatbot هنوز یک نمونه ی اولیه است و نمیتوان فعلا آن را تهیه کرد و تنها برای ورزشکاران حامی  پوما آماده است . در هر صورت به عنوان یک ابزار تمرین نسل بعد ، هیجان انگیز تر از این نمیشود .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با این کیت رباتیک، یک ربات عنکبوتی جذاب بسازید