تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۶ مرداد

مشکلات رکود سرور، ربات تولید شده با سرمایه گذاری جمعی را از سفرهای بین المللی باز می دارد.
سرمایه گذاری جمعی بین المللی همیشه یک تجارت پرریسک محسوب می شده است. حتی اگر یک پروژه سبب رساندن آن به بازار شود، حامیان خارجی معمولا باید هزینه ی اساسی برای ارسال پرداخت کنند. گاهی اوقات، همه چیز بدتر می شود: به حامیان امروز ربات خانوادگی اجتماعی Jibo گفته شده است که عرضه ی محصولات در تمامی بازارها به جز آمریکا و کانادا باطل شده است. این شرکت در حال حاضر برای جبران خسارت این مشکل، برای مشتریان در 45 کشور در حال آماده شدن است. مشکل اساسی؟ ظاهرا Jibo  با مشکلاتی در درک لهجه ی انگلیسی روبرو شده است.
Jibo قرار بود که یک ربات بازگوپذیر باشد، یک هوش مصنوعی که به زبان های طبیعی گوش می دهد و به "نشانه های اجتماعی و احساسی" به شکل معناداری پاسخ می دهد تا به ایجاد توهم شخصیتی بپردازد. همانند بیشتر تکنولوژی های شناسایی صدا، این به معنای اتصال به سرور در روند دریافت داده ها است. Jibo متوجه شده است که سرورهای بنا شده در آمریکا سبب ایجاد مشکلات بسیاری برای کاربران بین المللی شده اند، که سبب تشدید کشمکش jibo برای درک لهجه ی انگلیسی و مشارکت در ایجاد تجربه های غیراستاندارد گشته است.
ظاهرا، این مشکل به اندازه ی کافی بد بود به طوری که شرکت نمی خواهد که مشتریان در خارج از آمریکا حتی برای امتحان کردن این ربات کوچک تلاش کنند. بخش جبران خسارت و سوالات متداول به مشتریان هشدار داده است که استفاده از jibo در خارج از آمریکا یا کانادا بلافاصله سبب بی اعتبار شدن ضمانت آن خواهد شد.
برخلاف ابطال بسیاری از موارد، Jibo همچنان امیدوار است تا ربات خانوادگی را در نهایت به مشتریان بین المللی برساند. این شرکت گفته است "پاسخ درست، یک Jibo کاملا ترجمه شده برای کشور شما است". "به عنوان مثال، یک Jibo در کنار سرورهای موجود در ژاپن که به ژاپنی صحبت می کند و این زبان را متوجه می شود". در هر صورت، دوستان ما امیدوارند تا همچنان از نسخه های محلی این ربات درخواست جبران خسارت کنند. این شرکت در نظر ندارد تا به توسعه ی بازارهای جدید تا پایان سال 2017 بپردازد، و در برابر پیش سفارش های خارجی، تا زمانی که از یک برنامه ی زمانی برای مشتریان خود برخوردار نشده است، تعهدی را ارائه نداده است. در همین زمان، حامیان بین المللی می توانند درخواست یک جبران خسارت کامل را داشته باشند و سوالات متداول را نیز در اینجا مطالعه کنند.

برچسب هاJibo
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ربات خانگی و اندرویدی جدید که به شما در امور خانه کمک میکند