تکنولوژی
الناز فرجی۰:۳۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۶ اسفند

اگر تلاش میکنید تا به بچه های کوچک در مورد لذت های برنامه ریزی صحبت کنید ، ممکن است ببینید که چقدر حوصله شان سر میرود اما اگر در مورد ربات ها و کنترل گوشی ها صحبت کنید میبینید که چقدر توجهشان جلب میشود . این ایده ی پشت آخرین تکنولوژی طراحی شده برای تشویق به یادگیری در حین بازی است . کمیبت واقع در آردینو به بچه ها می آموزد که چطور از Scratch استفاده کنند در حالیکه کار با کاغذ جالب نیز به آنها یاد میدهد .


kamibot از اسباب بازی های آموزشی مشابه پیروی میکند ، مانند fischer price code a pillar و ریات ورتکس . به اندازه ی یک ماگ بزرگ است و اساسا برای بچه های بین 8 تا 17 سال طراحی شده است . اما kamibot میتواند برای هر کسی که علاقه مند به کار با کاغذ است جالب باشد . هر واحد با پوسته ی تمام رنگی میاید . بچه ها لبه های سوراخ شده را جدا میکنند و تکه ها را بهم میچسبانند . آهن ربا هم میتواند برای نگه داشتن این پوسته ها باهم استفاده شود ، در حالیکه یک موتور فرمان یار در بالای ربات امکان گردش مستقل به بخش های پوسته میدهد . این کمپانی شخصیت های اضافه ای اضافه کرده و همچنین الگو هایی آماده برای دانلود و چاپ رایگان . بچه ها آماده ی رنگ کردن ، آراستن و مخلوط کردن هر طوری که دلشان میخواهد هستند که kamibot را تبدیل به یک پروژه ی هنری میکند .
با استفاده از Scratch ، یک زبان برنامه ریزی بکش و بنداز ، بچه ها قادرند تا مهارت های اصلی رمز گذاری را هنگامی که دستور العمل اسباب بازی را فراهم میکنند یاد بگیرند . kamibot هم سازگار با IDE آردینو و نرم افزار KAMIBLOCK خود کمپانی است . همراه با یک جفت موتور DC برای گرداندن چرخ ها ، این ربات شامل سنسور های مادون قرمز ، ماورا صورت و ژیروسکوپی میشود که به آن امکان هدایت مستقل را میدهند .kamibot دارای باتری توکاری شده است که طراحی شده تا 90 دقیقه بازی کند . قبل از اینکه نیاز به شارژ دوباره با استفاده از یک کابل میکرو USB داشته باشد .
علاوه بر فرستادن kamibot به ماموریت ها با پیگیری خط و نقشه های یافتن گنج، بچه ها میتوانند از راه دور این ربات را از طریق اپلیکیشن موبایل آسان کنترل کنند . kamibot از بلوتوث 4.0 برای وصل شدن به دستگاه های اندروید و iOS استفاده میکند . این اپلیکیشن برای کنترل مسیر، سرعت و گردش طراحی شده و باقی مانده ی شارژ و فاصله نسبت به نزدیک ترین مانع را نشان میدهد . همچنین یک حالت ضامن برای حالت دستی و اتوماتیک وجود دارد و همچنین یک بخش برای تغییر رنگ LED ربات . kamibot در حال حاضر در حال جمع آوری سرمایه در کیک استارتر است ، که 21 درصد از هدف 50000 دلاری اش را در چهار روز جمع کرده است و هنوز 26 روز وقت دارد . یک بیعانه ی 89 دلاری شما را به یک kamibot   میرساند ، همراه با کابل USB ، تشک مخصوص خط کشیدن و مخزن پوسته ی کاغذی .
اگر تولید طبق برنامه پیش برود ، حامیان میتوانند رسیدن kamibot ها را از این ژوئن ببینند.

برچسب هاcodingRobot
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ربات مادر بچه هایی میسازد که خود را تکمیل کنند