سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

هنگامی‌که LG اعلام کرد تلاش‌های فراوانی را در ساخت ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی انجام داده، شوخی نکرده است. چراکه این شرکت الکترونیک بزرگ، در حال به صف کردن ربات‌های خود در نمایشگاه CES سال جاری است. از جمله‌ی این ربات‌ها که به لحاظ نظری قابلیت‌هایی شبیه به Echo آمازون، Hub Robot است که با تلفن همراه کنترل می‌شود. این ربات هوشمند به شبکه WiFi خانگی شما متصل می‌شود و یک میکروفون به همراه بلندگو، دوربین و یک درگاه لیزر نیز دارد. این محصول که گل سرسبد شرکت LG است، به عنوان یک دستیار شخصی و یک پلتفرم خانگی هوشمند عمل می‌کند.
شرکت مذکور همچنین علاقه‌مند به ایجاد ربات‌های است که در خارج از منزل کار می‌کنند. از این دست می‌توان به رباتی اشاره کرد که از حیاط خانه‌ی شما مراقبت کرده و قابلیت باغبانی دارد. این شرکت همچنین ربات‌هایی برای فرودگاه‌ها و هتل‌ها معرفی خواهد کرد که بتوانند کیفیت تجربه‌های مسافران را ارتقا دهند.
این اولین بار نیست که LG ربات تولید می‌کند. سال گذشته جاروبرقی هوشمند تولید کرده و در کنگره‌ی جهانی موبایل، توپ هوشمند Robot Ball را نیز معرفی کرد. این توپ هوشمند برای مصارف خانگی تولید شده و با استفاده از دوربینی پیشرفته، قابلیت‌هایی همچون ارتباط با حیوانات خانگی و غیره دارد.

برچسب هاLG
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سامسونگ و الجی به دنبال استفاده از فناوری تشخیص عنبیه