سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۶ بهمن

گیمرها با راه اندازی فروم جدید برای انتخاب بازی های برتر سال 2016، اسامی محبوب ترن بازی ها را با سایر کاربران به اشتراک گذاشته است. بیش از 2000 بازی کامپیوتری در لیست انتخاب کاربران وجود دارد. اولین و محبوب ترین بازی متعلق به کنسول PlayStation 4: Uncharted 4: A Thief’s End است. Uncharted 4 عاقبت یک دزد، یک بازی اکشن ماجراجویی با شیوه روایت و دید سوم شخص است. داستان بازی ۳ سال بعد از اتفاقات  3 Uncharted فریب دریک رخ می‌دهد و ناتان در این بار هم به عنوان شخصیت اصلی در این نسخه حضور دارد. در این قسمت ناتان (نیت) در جستجوی گنج هنری ایوری که سالیان درازی است گم شده‌ است به برادر خود سام می‌پیوندد.
رتبه دوم این بازی ها متعلق به DOOM یا رستاخیز است که به طور اصلی به عنوان Doom 4 نیز شناخته می‌شود. این بازی ویدئویی علمی–تخیلی در سبک تیراندازی اول شخص است و کاربر علیه موجودات شیطانی مبارزه می کند. هدف او نجات زمین از هیولای قدرتمند است.
بازی Overwatch درجایگاه سوم قرار دارد. این بازی یک بازی ویدیویی چند نفره تیمی در سبک تیراندازی اول شخص است که گیمر باید طی انجام ماموریت های خاص با دشمنانش وارد جنگ شود.
بازی های Dark Souls III, Titanfall 2, Ratchet & Clank در رتبه های بعدی قرار گرفته اند. بد نیست بگوییم بازی Dishonored 2 نیز در جایگاه 15 قرار دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه