موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۴ بهمن

اخیرا تحلیلگران کمپانی Blannco Technology Group لیستی از مشکل سازترین گوشی های هوشمند منتشر کرده اند که در آن این گوشی ها رتبه بندی شده اند. داده های این بررسی با توجه به اطلاعات و گزارش های دریافتی از نوع و چگونگی مشکل های ایجاد شده برای کاربران استنباط شده است.
بر اساس گفته این تحلیلگران گوشی هایی با سیستم عامل Android عملکرد بهتری نسبت به دیگر محصولات دارند و نقص سیستم عامل در این دستگاه ها نسبت به سیستم عامل iOS ، پانزده درصد کمتر است. همچنین کارشناسان دریافته اند مشکل ساز ترین مدل ها در میان گوشی های iPhone، مربوط به مدل (iPhone 6 (13%  و iPhone 5S  و iPhone 6S (9%)  می باشد.
البته در مورد مدل هفتم این گوشی ها هنوز بازخورد موثقی ارائه نشده، زیرا این محصول به تازگی وارد بازار شده است. در میان گوشی هایی با سیستم عامل اندروید، LeEco Le2, Redmi 3S ،Xiaomi Note 3  و  Galaxy S7 edge بدترین ها هستند.
البته Samsung Galaxy Note 7 در این لیست قرار نگرفته است، زیرا این محصول در مرحله ی اول و تنها چند مدت پس از ورود به بازار به دلیل آتش سوزی باتری حذف گردید که عذرخواهی رئیس این کمپانی کره ای را در پی داشت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه