ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ آبان

رزمایش پایداری شبکه ارتباطی استان تهران با حضور اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، اپراتورهای تلفن همراه و شرکت‌های مخابرات منطقه تهران و قزوین برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات، مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران درباره برگزاری رزمایش پایداری شبکه ارتباطی تهران گفت: سرعت عمل اپراتورهای همراه، مخابرات منطقه تهران و تیم های امداد اعزامی از استان قزوین در رزمایش پایداری شبکه ارتباطی مناسب بود.
وی با بیان اینکه رزمایش پایداری شبکه ارتباطی با حضور تمام اپراتورهای همراه ، مخابرات منطقه تهران و مشارکت استان قزوین به عنوان استان معین تهران انجام شد، افزود: دستورالعمل ابلاغی از طرف ستاد مدیریت بحران کشور بر اساس تعیین استان های معین برای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران تهیه شده بود که این تقسیم بندی‌ با زیرساخت شبکه مخابراتی تهران که ۷ منطقه را شامل می شود، هماهنگی لازم را نداشت. بنابراین با هماهنگی ستاد مدیریت بحران، بومی سازی دستورالعمل بر اساس زیرساخت شبکه ارتباطی در تهران انجام شد.
رضایی ادامه داد: در این رزمایش استان قزوین به عنوان استان پیشرو و معین استان تهران معرفی شد و سرعت عمل همه عوامل امدادی حاضر در رزمایش بسیار بالا بود و رزمایش زودتر از زمان مقرر به پایان رسید. آنچه از این رزمایش حاصل می شود تجربه لازم برای مواقع واقعی بحران است که بتوان در حداقل زمان وضعیت شبکه را نرمال کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه