سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۸ شهريور

بازی یکی از بخش‌هایی بود که از قرنطینه بخاطر شیوع کووید ۱۹ بهره برد و شرکت بازی سازی EA در این دوره در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته 20 درصد رشد را تجربه کرده است.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، Electronic Arts تولیدکننده بازی های فیفا و Madden در کنار موفقیت های بی شمار خود در صنعت بازی، آمارهایی را منتشر کرده که در شروع سال 2020 کمتر تصور می کرد بدان دست یابد. از زمانی که دوران قرنطینه در اواسط ماه مارس آغاز شد، قیمت سهام این کمپانی 62 درصد رشد کرد.
اندرو ویلسون، مدیرعامل EA در این باره گفته است: این فصل غیرمنتظره بود و به همه آنچه که تیم ما در Electronic Arts انجام می دهد، افتخار می کنیم.
او افزوده است: ما در این زمان بازی های جدیدی ارایه کردیم و بازیکنان از سرویس های زنده ما استقبال زیادی کردند. به ده ها میلیون بازیکن جدیدی که به شبکه ما پیوسته اند، خوش آمد می گویم. این نخستین سه ماهه بی سابقه در میزان رشد کسب و کار ما بود و با قدرت به ساخت و ایجاد تجربه های جدید با ارایه محتواهای جدید و برقراری راه های ارتباطی بیشتر با دوستان و بازی های عالی در طول سال ادامه خواهیم داد.
درآمد 1.459 میلیارد دلاری این شرکت در مقایسه با همین زمان در سال گذشته، افزایش 20.7 درصدی داشته است که 400 میلیون دلار بیش از انتظارات تحلیلگران بوده است.
پیش بینی دقیق مسیر پیش روی این شرکت کار بسیار سختی است. Electronic Arts به طور قطع از خانه ماندن بیشتر مردم سود خواهد بود بطوریکه در طول این مدت تعداد کاربران جذب شدده آن برای بازی فیفا بیش از 100 درصد بوده است اما با بازگشت جهان به وضعیت عادی، نگهداشت کاربران جدید به چالش جدی آن تبدیل خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه