ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۸ خرداد

در مجمع عمومی همکاران سیستم که در تاریخ ۸ خرداد ۱۳۹۷، در مرکز مطالعات و بهره‌وری منابع انسانی برگزار شد، این شرکت از پوشش کامل سود خالص پیش‌بینی‌ شده‌ی خود خبر داد.
در این جلسه که با حضور ۸۸.۴ درصد از صاحبان سهام، نمایندگان سازمان بورس و موسسه حسابرسی نوین‌نگر مانا برگزار شد، پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر توزیع ۴۵۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم به تصویب رسید که با توجه به تعطیلات پیش رو، از تاریخ ۲۰ خرداد قابل دریافت است.
در این برنامه، علاوه بر ارائه‌ی مدیرعامل، اعضاء هیئت‌مدیره همکاران سیستم پاسخ‌گوی پرسش‌های سهام‌داران در خصوص اقدامات انجام‌ شده‌ و چشم‌‌انداز آتی شرکت بودند.
مهدی امیری، مدیرعامل شرکت در بخش نخست ارائه‌ی خود به سهام‌داران، به بیان خلاصه‌ای از عملکرد همکاران سیستم از زمان ورود به بازار سرمایه پرداخت.
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از ۴۶هزار شرکت و سازمان از راهکارهای همکاران سیستم بهره می‌برند، گفت: «یکی از مزیت‌های رقابتی همکاران سیستم، گستردگی بازار و پوشش بخش‌های مختلف آن با راهکارهای نرم‌افزاری متنوع است. این مزیت سبب می‌شود همکاران سیستم علاوه بر پایداری، پتانسیل توسعه و رشد مناسبی داشته باشد.»

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه