تکنولوژی
سارا محمد علیئی۶:۳۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۳۱ ارديبهشت

سرقت اطلاعات شخصی کاربران این شبکه اجتماعی در سال 2012 نیز رخ داده است،
طی گزارشی از مسئولین این شبکه  حدود 6.5 میلیون کلمه عبور به سرقت رفته است.
قبلا هم خبر هک این سایت و دسترسی 100 میلیون کاربر آن توسط هکری ناشناس به گوش می رسید اما بالاخره مشخص شد مسئولین این شرکت گزارشی نادرست از هک کاربران خود در سال 2012 اعلام کرده اند آمار دقیق کاربران قربانی 5.5 میلیون نفر نبوده، بلکه 117 میلیون نفر بوده است.
شرکت LinkedIn طی بیانیه ای اعلام کرد این شرکت در صدد برداشتن گامی بزرگ برای جلوگیری از سرقت اطلاعات از حساب کاربری مشترکین خود و ارسال پیام تغییر رمز عبور به همه آنان است.
بر اساس گزارش مجله فوربس، این هکر برای فروش اطلاعات به سرقت رفته در اینترنت با قیمت 2.2 هزار دلار تلاش کرده است اما هنوز مشخص نشده که آیا موفق به این کار شده یا نه؟
لینکدین یک شبکهٔ اجتماعی براساس روابط تجاریست. نسخهٔ اولیهٔ این شبکهٔ اجتماعی در سال ۲۰۰۲ میلادی ساخته شد و در ماه مهٔ سال ۲۰۰۳ بهصورت رسمی افتتاح گردید.
مدیرعامل کنونیِ لینکدین جف وینر میباشد که در گذشته مدیر اجرایی یاهو بودهاست. لینکدین توسط رید هافمن، که از اعضای سابق پی پال و وبگاه سوشیال دات نت بوده، بنیانگذاری شد. رید هافمن، پیشتر مدیرعامل لینکدین بوده، ولی هماکنون عضو هیئت مدیرهٔ لینکدین است. لینکدین در سرتاسر دنیا بیش از ۲۰ دفتر فعال دارد و دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا است.
حدود 400 میلیون مخاطب در زمینه های مختلف در این شبکه مشغول به کار هستند . سرمایه این شرکت در بورس اوراق بهادار نیویورک در حدود 20 میلیارد دلار می باشد.

برچسب هاLinkedIn
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

شرکت LinkedIn کلمه‌ی عبور برخی کاربران Lynda را مجددا تنظیم کرد