موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۵ خرداد

کمپانی Xiaomi به‌ صورت رسمی رونمایی از گوشی هوشمند Xiaomi Mi 8 و MIUI 10 را در تاریخ ۳۱ می تائید کرده است. با این‌حال کارشناسان و طرفداران به‌ سادگی از هیچ خبری عبور نمی‌کنند و تمامی جزئیات پیرامون اخبار جدید را بررسی می‌کنند. با تلاش برخی از کاربران، تعداد و انواع محصولاتی که قرار است در هفته‌ی جاری رونمایی شوند، از پوستر منتشر شده برای اطلاع‌رسانی زمان رونمایی، رمزنگاری‌ شده است. اگر از نزدیک به این پوستر نگاه کنید متوجه خواهید شد این جزئیات ساخته‌ی تخیل کاربران نیست.

سه حلقه قرمز نشان دهنده‌ی تعداد گوشی‌های هوشمندی را نشان می‌دهد که به‌ احتمال‌ زیاد این محصولات Xiaomi Mi 8 ،Mi 8 Plus و Mi 7 هستند که قرار است در این رویداد ارائه شوند. به نظر می‌رسد دایره‌ی سیاه‌ رنگ مشخص‌شده زیر عدد بزرگ "8" به دستبند تناسب‌ اندام Mi Band 3 اشاره دارد. در دایره‌ی سبز نیز یک پنل شارژ بی‌سیم وجود دارد که فرض می‌شود پرچم‌داران آینده‌ی این کمپانی از ویژگی شارژ بی‌سیم پشتیبانی کنند.
هشت خط در بُرد مدار چاپی نشان می‌دهد این شرکت چینی قصد دارد چیپست Surge S2 خود را که در فوریه‌ی سال 2018 Mobile World Congress (MWC) 2018 معرفی کرد، رونمایی کند. همچنین اخیراً این شرکت تیزر جدیدی را منتشر کرد که در آن سیستم تشخیص چهره‌ی D‌3 یا یک اسکنر اثرانگشت را زیر صفحه‌ نمایش نشان می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه