موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۰ خرداد

به گزارش دیجیاتو، اپل در ماه‌های آینده از جدیدترین مدل‌های آیفون رونمایی می‌کند که انتظار می‌رود برای آن‌ها رنگ‌های متنوعی مانند صورتی و نارنجی را درنظر بگیرد. حالا رندرهای آیفون ۱۳ با رنگ نارنجی به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.
اپل برای هر نسل جدید آیفون، به سراغ رنگ تازه‌ای می‌رود که برای مثال سری آیفون ۱۲ را با رنگ آبی روانه بازار کرد و پیش از آن، از رنگ سبز استفاده کرده بود. البته کوپرتینویی‌ها در رویداد Spring Loaded از آیفون ۱۲ با رنگ بنفش هم رونمایی کردند.
اپل از یک رنگ در نسخه‌های پرو و استاندارد استفاده نمی‌کند. برای مثال آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس از رنگ Pacific Blue بهره می‌برند و آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی دارای رنگ آبی خالی هستند. این موضوع درباره سری آیفون ۱۱ هم صادق بود.
حالا رندرهای آیفون ۱۳ با رنگ نارنجی منتشر شده‌اند که به احتمال زیاد با رنگ مورد استفاده در مدل‌های پرو متفاوت خواهد بود. انتظار داریم برای مدل‌های پرو، اپل به سراغ رنگ برنزی و نه نارنجی برود. البته شاید کوپرتینویی‌ها چنین رنگی را تنها برای مدل استاندارد درنظر بگیرند و خبری از چنین رنگی برای مدل‌‌های پرو نباشد.
در گذشته تصاویری از نمونه اولیه آیفون ۱۳ مینی با رنگ آبی منتشر شده بود و همچنین رندرهای آیفون ۱۳ با رنگ قرمز را دیده بودیم. در کنار این رنگ‌ها، اپل محصولات آینده‌اش را در رنگ‌های استاندارد مشکی/خاکستری و سفید هم وارد بازار خواهد کرد.
با وجود رنگ‌های جدید، آیفون ۱۳ از طراحی مشابه نسل قبلی‌اش بهره می‌برد، هرچند تفاوت‌هایی میان آن‌ها هم به چشم می‌خورند. برای مثال باید منتظر کاهش ابعاد بریدگی نمایشگر و ماژول بزرگتر دوربین باشیم.
آیفون‌های ۲۰۲۱ به دوربین‌های باکیفیت‌تر، چیپ A15 بایونیک و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی برای مدل‌های پرو مجهز می‌شوند. این گوشی‌های هوشمند بطور پیش فرض با iOS 15 از راه می‌رسند، سیستم عاملی که دیشب در رویداد WWDC 2021 معرفی شد و قابلیت‌های جدیدی در بخش‌های مختلفی از جمله فیس‌تایم دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه