موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۶ خرداد

سامسونگ روی توسعه نسل جدید گوشی‌های تاشو از جمله گلکسی زد فولد ۳ کار می‌کند. پیش از فرا رسیدن رویداد رونمایی، رندرهایی غیر رسمی از این دستگاه به اشتراک گذاشته شده که طراحی لبه‌های تخت آن را نشان می‌دهد.
به نظر می‌رسد طراحی کلی نسل جدید گلکسی زد فولد نیز مشابه نسل قبلی باشد، هرچند به نظر می‌رسد از نظر جزئیات طراحی، کاربران باید منتظر تفاوت‌هایی باشند. ظاهرا رندرهای مفهومی گلکسی زد فولد ۳ براساس اطلاعات فاش شده‌ و توسط طرفداران این برند طراحی شده است و هنوز سامسونگ به صورت رسمی چنین طرح‌هایی را تایید نکرده است.
رندرهای ارائه شده نشان می‌دهد که در پنل پشت گوشی گلکسی زد فولد ۳ یک دوربین سه گانه وجود خواهد داشت که سنسورهای آن به صورت عمودی و در گوشه بالا سمت چپ پنل به همراه یک فلاش LED قرار می‌گیرند. پیش از این نیز به دوربین سه‌گانه این گوشی تاشو اشاره شده بود.
طراحی لبه‌های نمایشگر یادآور طراحی گوشی‌های آیفون است و به همین جهت می‌تواند برای برخی کاربران جالب باشد. هرچند باید در نظر داشت هنوز چنین طراحی توسط کره‌ای‌ها تایید نشده است. معمولا سامسونگ موبایل‌های سری گلکسی را با لبه‌های تخت معرفی نمی‌کند و بیشتر دستگاه‌های این سری لبه‌های گرد دارند.
با این وجود، رندرهای جدید نشان می‌دهد که طراحی گوشی آینده سامسونگ با جایگزینی لبه‌های مسطح به جای لبه‌های گرد، چگونه به نظر می‌رسد. سامسونگ سعی کرده از طراحی‌ لبه تخت برای گوشی‌های موبایل خود فاصله بگیرد اما احتمالا در گوشی گلکسی زد فولد ۳ از این طراحی استفاده خواهد شد.
از آن جایی که سری گلکسی تب S7 نیز دارای لبه‌های تخت است، به نظر می‌رسد غول فناوری مستقر در کره جنوبی در حال کار روی طراحی جدیدی برای دستگاه‌های خود باشد. بنابراین هنوز هم این احتمال وجود دارد که سامسونگ گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ خود را به همراه لبه تخت به بازار عرضه کند. با این حال برای اطمینان بیشتر از این موضوع، باید منتظر جزئیات و تصاویر رسمی این گوشی باشیم.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه