تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۹ خرداد

رنو از ماشین جدید خود به منظور بزرگداشت چهلمین سالگرد فعالیت های ورزشی خود و همچنین بازگشت به فرمول یک، رونمایی کرد. بالاترین عملکرد موتور رنوی Clio R.S 16 به Clio R.S تغییر پیدا کرده است، و در نتیجه به ماشین جاده ای اسپرت رنو با بالاترین عملکرد تبدیل شده است.


مدیر عامل ماشین های اسپرت رنو، پاتریک راتی معتقد است: " هدف ما تولید یک ماشین مفهومی است که از عملکرد واقعا برجسته و معتبر برخوردار باشد." همچنین در ادامه به توضیح در این زمینه پرداخت که در زمان تولید یک Clio R.S.  احتمال استفاده از قدرتمندترین موتور شرکت، برای راه اندازی آن وجود داشت، خودروسازان در ابتدا باید بررسی می کردند که این امر واقعا امکان پذیر و قابل اجرا باشد.


خوشبختانه، این امر امکان پذیر بود و توسعه ی Clio R.S 16 تنها 5 ماه زمان برد. رنو از این زمان کوتاه یشرفت موفقیت آمیز برای کار کردن بر روی یک پروسه ی جدید استفاده کرد، که شامل موتورهای اسپرت ماشین های تیمی جاده ای بود.
بر اساس Clio R.S ، ویژگیهایی موتور، و سیستم خنک کننده ی Megane R.S. 275 Trophy-R
جلب توجه می کند. موتور توربوی 2.0-I  به تولید 275hp (205 kW) و همچنین 360 Nm (266 ft-Ib) کوپل می پردازد.


سیستم اگزوز مورد بازبینی قرار گرفته بود تا با موتور و سیستم اگزوز دوقلوی Akrapovic  و همچنین سیستم خنک کننده و تعلیق ماشین هماهنگی داشته باشد. به علاوه، این ماشین بر روی چرخ های 19-in قرار دارد و بدنه ی آن 60-mm(2.4-in) پهن تر از Clio R.S می باشد.
در جای دیگر، طرح رنگ زرد و مشکی Clio R.S 16 از ماشین رنوی F1 پیشی گرفته است.
در مقابل، تیغه ی F1 اضافه شده و مجددا بر روی آن کار شده است، در حالی که مساحت سطحی آن از Clio Cup گرفته شده است. سایر قطعات ماشین های مسابقه نیز در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته اند و برخی از این قطعات حذف شده است.


Clio R.S 16 امروز در محدوده ی خیابان Grand Prix در موناکو رونمایی شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه