سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ مرداد

تعدادی از حرفه‌ای‌های Dota 2 در این هفته درس ارزشمندی گرفتند: توانایی هوش مصنوعی را دست کم نگیرند. روز یکشنبه و در رویدادی در سانفرانسیسکو، تیمی از حرفه‌ای‌های Dota 2 در مقابل OpenAI Five قرار گرفتند، نبرد با رقیب هوش مصنوعی با نام OpenAI، و تنها توانستند یک دور از سه سری این بازی را برنده شوند.
پس از سبقت گرفتن از اعضای تیم Dota 2 در دور آماده‌سازی، OpenAI Five کار اصلی‌اش را با این تیم پنج نفره آغاز کرد که چهار نفر آن‌ها بازیکنان Dota 2 بودند به نام‌های Ben Wu ،William Lee ،David Tan و Ioannis Lucas، و نفر پنجم Austin Walsh بود که جزئیات دقیق این بازی را تفسیر می‌کرد.
در دو مسابقه‌ی اول، OpenAI Five خیلی با قدرت کارش را آغاز کرد و خاتمه داد و حریف انسانی‌اش را از هرگونه ضربه به برج‌های دفاعی‌اش باز داشت. یک طرفه بودن بازی در راند دوم کمتر شد – انسان‌ها توانستند یکی از برج‌های OpenAI Five را تسخیر کنند – اما هوش مصنوعی موفق شد در نهایت پیروز این دور باشد. تنها در مسابقه‌ی سوم بازیکنان انسانی توانستند به پیروزی برسند.
OpenAI Five، شرکت تحقیقاتی هوش مصنوعی غیر دولتی در سانفرانسیسکو است که توسط Elon Musk ،Redi Hoffman و Peter Thiel پشتیبانی می‌شود و در تلاش برای عرضه‌ی برخی از بینش‌های به دست آمده‌ی OpenAI Five به زمینه‌هایی دیگر است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه