ایران
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ مرداد

به گزارش روزنامه‌ ی ایران، رئیس جمهور دیروز در جلسه ی معرفی وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مجلس، ضمن قدردانی از خدمات محمود واعظی در دولت یازدهم گفت: دکتر واعظی، در دوره ی وزارت خود، در حوزه ی ارتباطات، دولت الکترونیکی، زیرساخت و همچنین شبکه ی ملی اطلاعات زحمات بسیار زیادی کشیده اند. به طوری که در تمام این موارد اقدامات موثری صورت گرفته است. وی در رابطه با بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در خصوص فضای مجازی گفت: به وزرا خطاب می کنم، برای فضای مجازی نمی شود قفل گذاشت. این قفل را روحانی باز نکرده و مردم هستند که آن را باز می کنند و باید دانست که قفلی که مردم باز کرده اند را دیگر نمی شود، بست.
رییس جمهور گفت: می‌گویند اگر مثلا در اتوبان بزرگ تهران-شمال روزی تصادف شد و کسی زیر ماشین رفت و خانواده اش شکایت کرد، قاضی محترم می تواند آن اتوبان را برای همیشه ببندد. ما می گوییم نمی شود چنین کاری کرد. حالا یک تصادف هم شده ما باید کاری کنیم تصادف نشود، نه اینکه اتوبان را ببندیم. اتوبان را ببندیم می روند کوره راه ها را پیدا می کنند و واویلا خواهد شد.
رئیس جمهور کشورمان در ادامه افزود: آقای آذری جهرمی در فضای بعد از انقلاب پرورش یافته و بر مسئله ی ارتباطات و فضای مجازی کاملاً تسلط دارد. ضمن اینکه دیدش نسبت به فضای مجازی مثبت است. او خطاب به وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت: از آقای جهرمی می خواهم شبکه ی ملی ارتباطات و اشتغال را افزایش دهد و سالانه 300 هزار شغل ایجاد کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه