گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۵ دي

در حالیکه شرکت‌های خصوصی آمریکایی برای ارائه‌ی یک سفر کوتاه به فضا به مشتریان خود تلاش می‌کنند، روسیه در حال آماده‌سازی برنامه‌ای بزرگ‌تر است.
بر طبق گزارش Popular Mechanics، یک شرکت فضایی روسیه با عنوان Roscosmos قصد دارد تا هتلی لوکس در فضا بسازد. هر شخصی که به اندازه‌ی کافی پول داشته باشد و قادر به پرداخت 40 میلیون دلار برای یک یا دو هفته باشد، می‌تواند در این هتل بماند، 20 میلیون دلار بیشتر نیز شانس پیاده‌روی به همراه یک فضانورد را به مسافران فضایی می‌دهد.
نشریه‌ی Popular Mechanics نوشت: RKK Energia، پیمانکار فضایی روسیه است که دومین ماژول فضایی روسیه را با مبلغ 279 تا 446 میلیون دلار می‌سازد. RKK Energia در حال حاضر در حال ساخت اولین ماژول برای خدمات‌رسانی به عنوان یک آزمایشگاه علمی و ایستگاه تامین برق است. اگرچه دومین ماژول همیشه جزیی از این برنامه بوده است، دولت روسیه تنها برای ماژول اول تامین هزینه می‌کند.
ماژول توریستی بر اساس آنچه گزارش شده از بیرون شبیه به ماژول اول به نظر می‌رسد. داخل آن نیز شامل چهار محفظه برای خواب به حجمی حدودا دو متر مکعب و هر کدام با پنجره‌هایی 9 اینچی است. علاوه بر این‌ها در داخل آن دو ایستگاه "پزشکی - بهداشتی" و منطقه‌ای سالن مانند با پنجره‌های 16 اینچی قرار دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه