سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۸ اسفند

بر اساس اخبار منتشر شده ، پردازنده ی AMD Ryzen 7 در تاریخ 2 مارس به بازار عرضه خواهد شد. به گفته ی کارشناسان، عرضه ی سه نسخه از این پردازنده ها و قیمت گذاری مقرون به صرفه ی این محصول احتمالا به طور قابل توجهی شرایط اینتل را در بازار متزلزل خواهد کرد.
کمپانی آمریکایی AMD، در نمایش رسمی از محصول جدید خود اعلام کرد، پردازنده ی  Ryzen 7 را در تاریخ 2 مارس به قفسه ی فروشگاه ها عرضه خواهد کرد. این پردازنده ها تحت شماره های 1800X، 1700X و 1700 ارائه و به ترتیب 500، 400 و 330 دلار قیمت گذاری شده اند.
هر مدل دارای هشت هسته و شانزده Thread می باشد که بسته به مدل با فرکانس های 3 تا 4 گیگاهرتز خواهند بود. کارشناسان در زمینه ی الکترونیک می گویند پردازنده ی  Ryzen 7 محصول AMD نمی تواند رقیب خوبی در زمینه ی قدرت و کیفیت برای پردازنده ی Intel i7-6900K محسوب شود.
اما از طرف دیگر وقتی قرار باشد پردازنده ی اینتل را با قیمت 1000 دلار خریداری کنید، می توان گفت با خرید پردازنده ی Ryzen 7 هم در هزینه صرفه جویی کرده اید و هم چیز زیادی را از دست نداده اید. از نظر کارشناسان با توجه به رشد تکنولوژی در محصولات دیگر کمپانی ها، دوران سلطنت اینتل با قیمت های نجومی در بازار تکنولوژی به پایان رسیده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه