موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۶ مهر

کمپانی Huawei رسما از گوشی‌های‌ هوشمند جدید Mate 10 و Mate 10 Pro رونمایی کرد. گفته می‌شود آغاز عرضه‌ی این محصولات در آینده‌ای نزدیک خواهد بود. بر اساس اخبار منتشر شده این گوشی ها به ترتیب در اکتبر و اواسط نوامبر عرضه خواهند شد.
هواوی اعلام کرد در محصولات جدیدش، هوش مصنوعی را به خدمت عکاسی در آورده است. هوش مصنوعی سوژه را تشخیص می‌دهد و دوربین را با توجه به آن تنظیم می‌کند. حسگر دوربین این گوشی دوگانه است و از دیافراگم f/1.6 بهره می‌برد. هر دو حسگر هم لرزشگیر اپتیکال دارند. دوربین هر دو محصول ساخت شرکت Leica می‌باشد. دوربین ها به حسگر 12 مگاپیکسلی RGB و حسگر تک رنگ 20 مگاپیکسل همراه با تثبیت کننده ی تصویر نوری و فلاش LED دوگانه مجهز شده اند. هر دو گوشی همچنین مجهز به دوربین جلو 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 هستند.
Huawei هر دو گوشی جدید را به باتری 4،000 میلی آمپر مجهز کرده است. این شرکت می گوید سیستم هوشمند مدیریت باتری را نیز برای پرچمدارانش طراحی کرده است که می تواند، عملکرد محصول را درک نموده و منابع را برای افزایش عمر باتری فراهم کند. باتری مدل جدید تا ۳۰ درصد بهتر از نمونه‌ی قبلی بهروه‌وری خواهد داشت و کاربران حرفه ای یک روز کامل را می توانند بدون نیاز به شارژ مجدد با آن کار کنند و البته این ظرفیت برای استفاده‌ی معمولی و نرمال تا دو روز نیز کافی خواهد بود.
 Mate 10 و Mate 10 Pro از تکنولوژی سریع شارژ پشتیبانی می کنند و در ظرف مدت 30 دقیقه، باتری 58 درصد شارژ خواهد شد. تراشه ی Kirin 970 یک تراشه‌ی ۱۰ نانومتری است که با رابط کاربری EMUI 8.0 برای این گوشی انتخاب شده است. گفتنی است درون این تراشه ۵.۵ میلیارد ترانزیستور قرار گرفته است. 
در ادامه نماینده‌ی این کمپانی افزود هر دو تلفن شامل واحد پردازش شبکه ی عصبی هستند که به عملکرد 25 برابری پردازنده ی Kirin 970 کمک می کند. هواوی با استفاده از هوش مصنوعی توانسته ۵۰ % عملکرد این پردازنده را بهبود ببخشد.
Mate 10 دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن 2560x1440 پیکسل و نسبت تصویر 16:9 است. در عین حال Mate 10 Pro دارای صفحه نمایش 6 اینچی OLED با وضوح 2160x1080  پیکسل و نسبت ابعاد 18:9 است. البته گفتنی است در این مراسم mate 10 با طراحی پورشه، به طور رسمی معرفی شد. طراحی این موبایل از خودروی پورشه ی ۹۱۱ الهام گرفته شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه