موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۳ مرداد

کمپانی چینی Lenovo پس از قرار دادن ساختار کمپانی Motorola در محصولات خود، حضور خود را در بازار تلفن همراه پرنگ تر کرده و توانسته کیفیت محصولات خود را تقویت کند. این توسعه دهنده توانسته است نسل جدید از محصولات خود را با نام های Moto G5 Special Edition و Moto G5 Special Edition Plus به بازار موبایل معرفی نماید.
تغییر بدنه ی فلزی در تولیدات این کمپانی به جای پلاستیک، از نظر کارشناسان می‌تواند طرفداران بیشتری را به خود جذب نماید. گوشی Moto G5S Plus در ماه جاری و به قیمت 299 یورو به علاقه مندان عرضه خواهد شد. این مدل به دوربین دوگانه ی 13 مگاپیکسلی با فلش مجهز شده است. پردازنده ی انتخابی در محصول Qualcomm Snapdragon 625 هشت هسته ای و 4 گیگابایت رم می‌باشد.
مدل Moto G5S هم احتمالا با قیمت 249 یورو عرضه خواهد شد. این مدل تا حدودی ساده تر و از لحاظ فنی نزدیک به تولیدات کلاسیک کمپانی خواهد بود. صفحه نمایش 5.2 اینچی و رزولوشن Full HD از دیگر مشخصات محصول خواهد بود. پردازنده ی این گوشی نیز هشت هسته‌ای است اما رم دستگاه 3 گیگابایت خواهد بود. دو دوربین عمودی در پنل پشتی و اسکنر اثر انگشت در هر دو مدل بر روی پنل جلویی قرار گرفته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه