سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۴ مرداد

کمپانی Microsoft در مراسمی رسمی از سه کنترلر جدید خود برای کنسول بازی XBOX One رونمایی کرد. مدل مشکی این محصول را می‌توان یک جوی استیک جدید و منحصر به فرد به شمار آورد زیرا می توان در دو کنسول XBOX One و XBOX One X از آن استفاده کرد.
یکی از مدل های ارائه شده مدل Green/Grey نام گرفته است و آن طور که از نام آن پیداست، جوی استیکی با دو رنگ سبز و خاکستری در طراحی است و می‌توان گفت، این طرح برای اولین بار در کنترلر کنسول های بازی ارائه شده است.
مدل دوم این کنترولر، Patrol Tech Special Edition نام دارد و دارای طیف رنگی آبی- خاکستری با دو طرح بلندگو در دو طرف دسته می باشد. گفتنی است این طراحی توسط لیزر انجام شده است. آخرین کنترولر ارائه شده‌ی این کمپانی XBOX One – Volcano Shadow Special Edition نام گرفته است. این مدل مشابه رنگ گدازه‌ی آتش فشان است. طراحی به گونه ای است که رنگ بندی در قسمت بالایی با رنگ سیاه شروع شده و در اواسط جوی استیک به قرمز آتشین تغییر رنگ داده است. دکمه ها نیز به رنگ سیاه و از جنس پلاستیک براق هستند.
قیمت نسخه ی ویژه ی این کنترلرها 70 دلار است و علاوه براین گیمر می‌تواند رنگ آن ها را با کنسول بازی خود ست کند، همچنین کاربران کامپیوترهای رومیزی نیز می‌توانند از بازی با آن ها لذت ببرند، البته این امکان فقط در صورتی است که برای PC خود یک آداپتور بی‌سیم، Xbox Wireless Adapter مخصوص Windows 10 خریداری نمایند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه