موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۵ تير

کمپانی Moto از تیزر گوشی هوشمند جدید Z2 Force پرده برداری کرد. در این تیزر به یکی از ویژگی های قابل توجه محصول یعنی نشکن بودن صفحه نمایش اشاره شده است. گفتنی است این کمپانی همچنان در اوج محبوبیت قرار دارد و عرصه را برای رقبای خود خالی نکرده، زیرا هنوز هم طرفداران آن بی صبرانه منتظر رونمایی از گجت های جدید آن هستند.
گوشی جدید مدل دوم از سری تولید Moto Z Force است و به همین دلیل Moto Z2 Force نام گرفته است. با توجه به این تیزر یکی از مولفه هایی که توجه کاربران را به خود جلب کرده است، ضد ضربه بودن این گوشی است به طوری که در برابر سقوط از ارتفاع 5 فوتی مقاوم خواهد بود.
چندی پیش مشخصات فنی این محصول در بنچمارک AuTuTu منتشر شده بود که خوشبختانه توانستیم به ویژگی های فنی محصول جدید Moto نیز پی ببریم. شماره ی مدل این محصول  Moto Z2 Force - XT-1789-05 است و از تکنولوژی AMOLED در آن استفاده شده است. پردازنده ی این محصول Snapdragon 835 با تراشه ی گرافیکی Adreno 540 خواهد بود. صفحه نمایش 5.5 اینچی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی از دیگر ویژگی های این محصول است. لازم به ذکر است رم گوشی 6 گیگابایت و حافظه ی داخلی 128 گیگابایتی خواهد بود. در مورد قیمت این محصول هنوز اخباری منتشر نشده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه