گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ دي

شرکت LG اعلام کرد که در حال افزودن اسپیکر هوشمند جدیدی مجهز به Google Assistant به خط تولید خود در سال 2018 است. این دستگاه جدید که LG ThinQ نامیده می‌شود، به نظر می‌رسد که رقیب قدرتمندی برای دستگاه‌های مشابه همچون Google Home Max باشد.
امید است اسپیکر جدید LG به لطف فناوری Meridian Audio، تجربه‌ی شنیداری "عالی" را ارائه دهد و صوتی بدون افت کیفیت را پشتیبانی کند. علاوه بر این‌ها، اسپیکر جدید قادر به کنترل دیوایس‌های خانگی هوشمند از طریق Google Assistant خواهد بود و اپلیکیشن صوتی LG که وسایل خانگی هوشمند ThinQ شرکت را مدیریت می‌کند. امروزه این وسایل خانگی هوشمند شامل یخچال‌ها، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، خشک کن و حتی جارو برقی می‌باشند. LG جزئیات بیشتری از این دستگاه را فاش نکرد و فقط به زمان رونمایی از آن در CES 2018 اشاره کرد.
در حال حاضر تعداد زیادی از انواع مختلف اسپیکرهای متمرکز بر کیفیت صدا در بازار وجود دارند، از جمله Amazon Echo lineup، Google Home Line، Sonos One، و HomePod متعلق به Apple که به زودی عرضه می‌شود. اما بدون داشتن اطلاعات درباره‌ی قیمت نمی‌توان جایگاه LG ThinQ را معلوم کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه