موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۶ تير

در شبکه‌ی اجتماعی چینی Baidu اخباری در مورد تاریخ رونمایی از گوشی هوشمند ارزان‌قیمت Nokia 5.1 Plus منتشر شده، البته این گوشی بانام Nokia X5 خوانده خواهد شد. از اخبار به اشتراک گذاشته‌ شده مشخص‌ شده است که این محصول قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن به‌ صورت رسمی رونمایی شود.
این گوشی هوشمند مجهز به بدنه‌ای شیشه‌ای در قاب پشتی و یک محافظ در قسمت بالای صفحه‌نمایش خواهد بود. البته قاب تصویر در این گوشی هوشمند در مقایسه با پرچم‌داران دیگر برندها، کمی بزرگ به نظر می‌رسد. علاوه بر این وجود دوربین دوگانه اما نه از نوع Carl Zeiss و همچنین اسکنر اثرانگشت در این محصول تائید شده است. وضوح دوربین دوگانه‌ 13 + 5 مگاپیکسل است.
صفحه‌نمایش Nokia 5.1 Plus دارای قطر ۵.۷ اینچ و رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل است. به نظر می‌رسد پردازنده‌ی این محصول از سری پردازنده‌های Snadpragon 600 باشد اما هنوز هم احتمال دارد که از تراشه‌ی MediaTek Helio P60 استفاده شود. رم دستگاه سه، چهار و یا شش گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت خواهد بود. طبق شایعات، Nokia 5.1 Plus در نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی ۷۹۹ یوان و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی، ۹۹۹ یوان فروخته خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه