موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۶ مهر

کمپانی НТС در تاریخ 2 نوامبر از محصول جدید U11 Plus رونمایی خواهد کرد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، محصول کوچکتر U11 قرار است در ماه می به علاقه‌مندان ارائه شود. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول Edge Sense است. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا با فشار دادن بر روی قسمت‌های جانبی دستگاه هوشمند به آن فرمان دهید. گفته می‌شود این حسگرهای ویژه در لبه‌های گوشی نیز تعبیه شده است.
مدل پلاس این محصول نیز دارای تمامی امکانات به کار برده شده در نمونه‌ی U11 می باشد و تنها تفاوت آن در قطر 6 اینچی صفحه نمایش QHD با نسبت تصویر 18:9 است. صفحه نمایش توسط شیشه‌ ی Corning Gorilla Glass محافظت می‌شود.
این دستگاه مجهز به پردازنده‌ی  Snapdragon 835، شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ی اصلی است. باتری نیز با 3300 میلی آمپر ساعت ظرفیت از تکتولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0 پشتیبانی می‌کند.
در مورد دوربین نیز باید گفت این گوشی هوشمند فاقد دوربین دوگانه است و تنها دارای یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی می‌باشد. دوربین جلو نیز آن طور که انتظار می‌رود با مقدار 8 مگاپیکسلی خواهد بود و در آخر نیز در مورد سیستم عامل باید گفت قطعا محصول جدید کمپانی با اندروید 8 به بازار عرضه خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه