سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۶ آبان

در شبکه های اجتماعی از اولین تریلر رسمی بازی Titanfall 2رونمایی شد. در همین راستا اولین ارزیابی های این بازی نیز در فضای مجازی منتشر شده است. استودیو ریسپاون، سازنده و الکترونیک آرتز، ناشر بازی Titanfall 2 هستند. شخصیت اصلی این بازی که از نظر تماشاچیان امتیاز بالایی را کسب کرده است یک کماندو ماهر از انجمن تیتان هاست که همیشه رویای خلبانی را در سر می پرورانده است.
بازی در تاریخ 28 اکتبر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی رسما رونمایی خواهد شد. کاربران بی صبرانه منتظر مبارزات در حالت تک نفره و چند نفره این بازی هستند. وسایل جنگی و تیتان های زیادی با عملکرد های متفاوت در سری جدید ارائه شده اند.
داستان بازی به زیبایی، تعامل میان یک پایلوت و تیتانش به تصویر می کشد. علاوه براین‌ها شاهد قابلیت‌هایی مثل دویدن از روی دیوارها، پریدن و جاخالی دادن از موانع توسط شخصیت های بازی خواهیم بود. به گفته منتقدان سری جدید بازی  کامل تر و مهیج تر از سری گذشته ظاهر خواهد شد. این بازی در روز انتشار یک به روزرسانی کم‌حجم خواهد داشت و بسته الحاقی شامل نقشه‌ها و حالت‌های جدید در بازیست و به‌صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه