سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۵ تير

به گفته ی توسعه دهندگان بازی Just Cause 3، در تاریخ 20 جولای نسخه‌ی مالتی پلیر این بازی به علاقه مندان عرضه خواهد شد. علاقه مندان به این بازی هیجانی مدت های زیادی است که برای نسخه‌ی مالتی پلیر بازی و رقابت با دیگر گیمر‌ها انتظار می کشند، زیرا در سری قبلی بازی این امکان برای کاربران وجود نداشت. البته به گفته ی توسعه دهندگان در تاریخ مقرر برای رونمایی نسخه ی جدید Just Cause 3، باید منتظر تغییرات دیگری نیز در این بازی باشیم.
گویا ویژگی های جدید تنها شامل کاربرانی خواهد شد که نسخه‌ی جدید را پیش خرید کرده اند. از نظر کارشناسان حوزه ی بازی در سری جدید مدت زمان مبارزه و ماموریت ها ساعت ها طول خواهد کشید. البته ماموریت های معمایی نیز به بازی افزوده شده که ذهن بازی کننده را درگیر خواهد کرد. در تنظیمات این بازی گزینه های جدیدی افزوده شده است که مطمئنا بازی کننده با دیدن آن ها شگفت زده خواهد شد. البته جالب است بدانید برخی از حالت ها هم به صورت پیش فرض از جانب طراحان بازی پیشنهاد خواهد شد.
با توجه به گفته‌ی توسعه دهندگان بازی Just Cause 3، با استفاده از یک سرور تا 100 بازی کننده می توانند به صورت همزمان بازی کنند. گفتنی است کاربران قادر خواهند بود تا با تغییر در حالت بازی، از ویژگی های متفاوت و منحصر به فرد بازی لذت ببرند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه