ایران
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

کمپانی Xiaomi، تلویزیون هوشمند جدید Mi TV 4A Youth Edition را رونمایی کرد و قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک، فروش رسمی آن را آغاز نماید. هزینه‌ی تقریبی دستگاه فقط ۲۷۰ دلار است؛ در نتیجه افراد با پرداخت پول نه‌ چندان زیاد، می‌توانند صاحب یک تلویزیون هوشمند 43 اینچی شوند.
وضوح صفحه‌نمایش Xiaomi Mi TV 4A Youth Edition به میزان 1920 در 1080 پیکسل ارائه خواهد شد. از طرف دیگر فرکانس تصویر 60 هرتز و زاویه‌ی دید تصویر 178 در جه خواهد بود. لازم به ذکر است هر چقدر هرتز یک تلویزیون بالاتر باشد یعنی سرعت جابه‌جایی فریم‌های تصویر در آن بالاتر است و در این صورت به‌ اصطلاح پیکسل‌ها شارپ‌تر و واضح‌تر به نظر می‌رسد.
تلویزیون هوشمند Xiaomi Mi TV 4A Youth Edition با استفاده از پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای Amlogic کار خواهد کرد. هر هسته ARM Cortex-A53 با سرعت کلاک تا 1.5 گیگاهرتز کار خواهد کرد. علاوه بر این وجود یک کنترلر گرافیکی Mali-450 با سرعت کلاک ۷۵۰ مگاهرتز سبب افزایش کیفیت تصویر خواهد شد. رم تلویزیون تنها یک گیگابایت است اما حافظه‌ی ذخیره‌سازی، ۸ گیگابایت خواهد بود.
رابط کاربری Xiaomi Mi TV 4A Youth Edition، به نام Xiaomi PatchWall خواهد بود. این رابط کاربری ساده و قابل کاربرد برای هوش مصنوعی است. علاوه بر این، این محصول شامل یک کنسول با پشتیبانی از دستورات صوتی می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه