سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۹ مرداد

توسعه دهنده‌ی بازی های Call of Duty از نسخه ی جدید کلکسیونی این بازی رونمایی کرد. سری جدید این بازی Valor Collection Edition یا همان کلکسیون شجاعت نام دارد. این اطلاعات بر اساس اخبار منتشر شده در سایت استدیو Activision به دست آمده است.
کاربران این نسخه از Call of Duty بی صبرانه منتظرند تا بسته ی کلکسیونی این بازی را که حاوی مجسمه‌ی برنزی جنگ جهانی دوم، یک پین لباس به شکل شمشیر خونی، قاب فلزی، اتیکت‌های لباس، پوستر نازی زامبی است را خریداری نمایند. بازی در دو نسخه‌ی معمولی و نسخه‌ی «Pro» عرضه می‌شود. نسخه‌ی استاندارد این بسته، شامل محتویات نام برده است و نسخه‌ی «Pro» علاوه بر تمامی وسایل نام برده دارای نسخه‌ی Pro Edition نیز می‌باشد. گفتنی است این نسخه برای کنسول های بازی ارائه شده و صاحبان Xbox One و PS4 انتظار آن را می‌کشند.
توسعه دهندگان در نسخه ی جدید از شخصیت های جنگ جهانی دوم در بازی استفاده کرده اند و علاوه بر این گویا قرار است اتفاقاتی که در بازی شکل می گیرد بر اساس داستان های واقعی باشد. گفته می‌شود این بازی در تاریخ 3 نوامبر برای کنسول های Xbox One و PS4 و سیستم های PC عرضه خواهد شد. نسخه‌ی جدید Call of Duty همانند نسخه های قبلی در حالت تک نفره و مالتی پلیر اجرا خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه