پوشیدنی
مصطفی طبری۹:۶ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۳ خرداد

هدفون های گیمینگ زیادی در بازار وجود دارند، اما وقتی صحبت از برندهای معتبر در این زمینه به میان می آید، Turtle Beach قطعاً یکی از آنها خواهد بود. اگر شما نیز یکی از دارندگان کنسول ایکس باکس هستید، احتمالاً از خبر رونمایی هدفون Elite 800X توسط این شرکت خوشحال خواهید شد.
این هدست به طور ویژه برای کنسول ایکس باکس وان مایکروسافت طراحی شده و Turtle Beach ادعا می کند این محصول بهترین هدفونی است که تاکنون معرفی و تولید کرده است.
صدای فراگیر DTS 7.1 یکی از مشخصه های این هدست می باشد. برای گیمرها چند حالت پیش فرض در نظر گرفته شده که اجازه می دهد تصور بهتری از صداها داشته باشند. در این بخش از فناوری تکنولوژی Superhuman Hearing این شرکت استفاده شده که به شما اجازه می دهد جزیی ترین صداها را نیز بشنوید. این مورد خصوصاً در بازی های اکشن اول شخص بسیار مهم تلقی می شود.


همچنین در این هدفون از تکنولوژی حذف نویز فعال، کنترل کننده صدای مستقل، مونیتورینگ میکروفون، دو میکروفون مخفی و از همه مهمتر فناوری بی سیم نیز بهره گرفته شده است. این هدفون با استفاده از بلوتوث متصل شده و بنابراین امکان کار بر روی گوشی های موبایل را نیز خواهد داشت.
هدفون Turtle Beach Elite 800X با قیمت 300 دلاری خود به هیچ عنوان ارزان محسوب نمی شود، اما کاربران با خرید این محصول عضویت ویژه، دو سال گارانتی و سایر هدایای تشویقی به انتخاب خودشان را دریافت خواهند کرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سونی فروشگاه آنلاینش را در 28 آگوست تعطیل می کند