موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۹ اسفند

در سال گذشته جهان با یکی از اولین گوشی‌های هوشمند بازی جهان با نام Razer Phone آشنا شد. در سال جاری نیز این شرکت نه‌چندان شناخته‌شده‌ی چینی Nubia تصمیم گرفت تا ارائه‌ی چنین محصولی به بازار را تکرار کند. Nubia در جریان برگزاری نمایشگاه MWC سال 2018 که در حال حاضر در بارسلونا برگزار می‌شود در کنار دیگر تولیدکننده‌های گوشی هوشمند قدرتمند درد جهان قرار گرفته است. گویا Nubia تصمیم گرفته تا با Razer رقابت کند.
آنچه تاکنون در مورد محصول مشخص‌ شده، پردازنده‌ی قدرتمند هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 845، دارای 10 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و همچنین شتاب‌دهنده گرافیکی Adreno 630 می‌باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم Nubia صفحه‌نمایش آن است.
وجود سیستم خنک‌کننده‌ی قوی در این محصول از زیاد شدن گرمای گوشی در حین کار جلوگیری می‌کند. علاوه بر این باتری با ظرفیت 4 یا 5 هزار میلی آمپرساعتی انرژی لازم برای بازی را فراهم می‌کند. اگرچه مشابه این دستگاه‌ها در بازار زیاد است اما فروش چندانی ندارند، زیرا باید به این واقعیت اشاره کرد که گوشی‌های هوشمند مخصوص بازی باید صفحه‌نمایش بزرگی داشته باشند تا گیمر از بازی کردن با آن‌ها لذت ببرد.
لازم به ذکر است در حال حاضر تعداد معدودی از افراد در جهان به دنبال بررسی گوشی‌های هوشمند مخصوص بازی هستند و اغلب از تلفن برای تماس، پخش چندرسانه‌ای‌ها و پیام‌رسان‌ها استفاده می‌کنند. درنتیجه مایل به پرداخت برای خرید برندهای جدید و ناشناخته حتی به‌ شرط قرار گرفتن نام بازی در کنار اسم محصول نیستند و حاضرند برندی را خریداری کنند که نامی آشنا داشته باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه