سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ آبان

اطلاعات تایید نشده ای در مورد عرضه گوشی هوشمند جدید Xiaomi Mi5C در فضای مجازی قرار گرفته است. در همین راستا مشخصاتی نیز در مورد ویژگی های سخت افزاری این گوشی منتشر شده است.
بر اساس اطلاعاتی که توسط منبع آگاه به اشتراک گذاشته شده، Mi5C داری یک باتری با ظرفیت قابل توجه و پردازنده ای قدرتمند است. در ابتدا باید گفت ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعت و پردازنده آن هشت هسته ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز است. با وجود اینکه توسعه دهندگان، تنها 3 گیگابایت رم را برای این دستگاه در نظر گرفته اند اما این میزان با قدرت CPU سازگاری دارد. همچنین 64 گیگابایت فضای آزاد ذخیره سازی نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است. طرفداران عکاسی نیز می توانند از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در این گوشی لذت ببرند. صفحه نمایش گوشی 5.5 اینچی با رزولوشن تصویر 1920 х 1080 پیکسل می باشد.
در حالی که هنوز قیمت گوشی Xiaomi Mi5C ناشناخته باقی مانده است، اما می توان نتیجه گرفت که این گوشی در مقایسه با دو گوشی Mi5S و Redmi Note 4 به چه قیمتی عرضه شود. به احتمال زیاد خریداران برای به دست آوردن این گوشی باید مبلغی حدود 220 دلار را هزینه کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه