موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۶ دي

گوشی جدید U11 EYE محصولی از کمپانی HTC در تایوان رونمایی شد. این محصول دارای دوربین سلفی دوگانه، صفحه‌نمایش بدون فریم و سیستم هوشمند Edge Sense می‌باشد. Edge Sense فناوری‌ به‌ کار رفته در محصول HTC، با کمک حسگرهای فشار در دو طرف گوشی کار می‌کند. هنگامی‌ که کاربر به طرفین گوشی فشار وارد می‌کند، فرمان خاصی بسته به اپلیکیشن در حال اجرا، پردازش می‌شود. علاوه بر این می‌توانید با فشار بر روی لبه‌های گوشی از صفحه‌نمایش اسکرین شات و یا از سوژه‌های خود عکس‌ بگیرید.
همچنین می‌توانید با فشار کمی روی هر دو طرف گوشی، بر روی نقشه و یا عکس مورد نظرتان، بزرگنمایی انجام دهید و یا ویدئوهای در حال پخش را متوقف کنید و تماس‌های دریافتی را پاسخ داده و مکالمه را خاتمه دهید.
این گجت به صفحه‌نمایش 6 اینچی Super LCD3 با رزولوشن 1080 × 2160 پیکسل (Full HD+) مجهز شده است. در قلب این محصول پردازنده‌ی Qualcomm Snapdragon 652 می‌تپد. از دیگر ویژگی‌های U11 EYEs، رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی می‌باشد.
دو دوربین سلفی دارای کیفیت 5 مگاپیکسل هستند و دوربین اصلی UltraPixel 3 که در پشت دستگاه قرار دارد، 12 مگاپیکسلی است. سیستم‌عامل در حال اجرا، Android 7.1.2 Nougat با رابط کاربری اختصاصی HTC Sense UI می‌باشد.
 ظرفیت باطری این محصول 3930 میلی‌آمپر است که با استفاده از فناوری شارژ سریع Qualcomm Quick Charge 3.0 پشتیبانی می‌شود. اولین نسخه از این محصول در ماه آینده در قفسه‌ی فروشگاه‌ها ارائه خواهد شد. HTC در حال حاضر پیش سفارش گوشی هوشمند جدید خود را باقیمت 504 دلار آغاز کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه