تکنولوژی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۱ دي

مدیر کمپانی آمریکایی Microsoft، روز جمعه اعلام کرد، این کمپانی قصد دارد تا در سال2017 محصول جدید خود را که یک یخچال فریزر هوشمند است به بازار لوازم خانگی ارائه کند. در حال حاضر متخصصین دو کمپانی Liebherr  و  Microsoft بر روی توسعه این پروژه فعالیت می کنند.
این یخچال به ماژول SmartDeviceBox مجهز است که سبب خواهد شد تا با فعال شدن حسگری بسیار حساس در یخچال محصولات را در طبقات مختلف شناسایی و دمای مناسب برای آن ها را تولید کند. این دستگاه قادر به شناسایی بیش از یک میلیون محصولی است که نیاز به قرار گرفتن در محیط یخچال را دارند. مدیر Microsoft همچنین افزود: البته باید یادآور شد که یخچال هوشمند می تواند محصولات جدید را شناسایی و ویژگی نگهداری آنها را در حافظه خود ذخیره نماید. جالب است بدانید که صاحب این یخچال می تواند محصولات درون یخچال را با استفاده از گوشی هوشمند خود کنترل کند.
این فریزر دارای عملکرد کنترل صدا نیز می‌ باشد. میزان مواد درون ظروف و انقضای تاریخ مصرف آن را به فرد گزارش می دهد و می تواند عمر مفید مواد غذایی درون یخچال را محاسبه کند. همچنین در مورد غذاهای فاسد نیز به صاحب خود هشدار می دهد. این دستگاه به فرد کمک می کند تا لیستی از محصولات مورد نیاز تمام شده را تهیه نماید و در هنگام خرید آن ها را یادآوری خواهد کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه