موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ دي

Lenovo به‌طور رسمی از تبلت جدید Tablet 10 رونمایی کرد. البته قرار است این محصول در نمایشگاه CES 2018 در معرض دید عموم قرار گیرد. بر اساس اطلاعات و اخبار منتشر شده از Lenovo، محصول جدید این کمپانی تفاوت چندانی با مدل قبلی در سری خود نخواهد داشت.
پردازنده‌ی کلاسیک Intel از سری Celeron N خواهد بود ولی در مورد ویژگی‌های صفحه‌نمایش این تبلت 10 اینچی هیچ‌گونه توضیح بیشتری در تیزر تبلیغاتی ارائه نشده است. ظاهراً تبلت Tablet 10 برای افرادی با فعالیت حرفه‌ای خاص طراحی‌ شده است که کار متمایز از انجام امور دفتری دارند.
به گفته‌ی توسعه‌دهندگان این محصول یک گزینه ی انتخابی مناسب برای مشاغلی همچون شاخه‌های پزشکی، مدیریت لجستیک و مهندسی ساخت و تولید خواهد بود. در صفحه ی لمسی، کاربر علاوه بر حسگرهای صفحه‌نمایش، می‌تواند از قلم مخصوص و یک صفحه‌کلید برای تسهیل در ورود داده‌ها استفاده نماید.
در نسخه‌ی پلاس این محصول، مودم LTE وجود خواهد داشت. دستگاه انرژی لازم برای انجام 9 ساعت کار مداوم را خواهد داشت. در مورد قیمت تاکنون اخباری اعلا نشده است، اما انتظار نمی‌رود که Tablet 10 یک محصول در سری محصولات مقرون‌به‌صرفه باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه