تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ مرداد

غول چینی معروف تا بحال ابزار مختلفی را تولید کرده برای مثال گوشی های هوشمند، تبلت، پلوپز، پنکه و حتی دستگاه تصفیه هوا ، اما اینبار یک پیچ گوشتی برقی با نام 1fs WowStick تولید کرده است.

آزمایش

این اولین دستگاه عجیب از این غول چینی نیست. پنکه های قابل حمل، پلوپز و چمدان هوشمند و از همه مهمتر تصمیم به وارد شدن به عرصه گوشی های هوشمند و تولید تنوت بوک در سال 2016، همه و همه تولیداتی غیر قابل پیش بینی از این کمپانی بوده اند.

دستگاه جدید

این پیچ گوشتی محصولی از شرکت میجیا، (دختر) کمپانی شیائومی می باشد. پیچ گوشتی الکترونیکی مجهز به چراغ قوه  LEDو ابزاری برای باز و بسته کردن پیچ ها با 18 نوع سری پیچ گوشتی می باشد.


پیچ گوشتی از آلومینیوم آنودایز شده ساخته شده است. آنادایزینگ آلومینیوم به مجموعه فرایندی که با شکل گیری یک لایه نازک اکسیدی بر روی قطعات آلومینیوم باعث افزایش توان و مقاومت در برابر خوردگی ایجاد نماید ونمای تزئینی و تغییر بعضی از خصوصیات فیزیکی آنها می‌شود آنودایزینگ گفته می‌شود.

 
وزن این پیچ گوشتی 234 گرم و سرعت چرخش سری آن 100 دور در دقیقه است. از دو باتری اندازه AAA قلمی به عنوان منبع قدرت در آن استفاده می شود. در صورتی هم که شارژ دستگاه تمام شده باشد نمی توان از آن به عنوان پیچ گوشتی معمولی استفاده کرد.


قیمت این پیچ گوشتی 199 یوان تخمین زده شده است اما هنوز تاریخ آغاز پیش فروش آن به طور رسمی اعلام نشده است.




برچسب ها1fs WowStick
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

جدیدترین محصول Amazon Fire TV با قابلیت کنترل Alexa