نرم افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۲ مهر

گوگل از نسخه جدید بتا اندروید 7.1 نوگات ، برای توسعه دهندگان (Developer Preview) رونمایی کرد. در گزارشی از گروه توسعه دهندگان اندروید آمده است، نسخه نهایی در ماه دسامبر عرضه خواهد شد. نسخه 7.1 ، همانند بروزرسانی های موقت، نغییراتی را در برنامه گوشی ایجاد خواهد کرد.
ایجاد میانبر های پرکاردبرد در سیستم عامل، کار را برای کاربران راحت تر خواهد کرد. شما می توانید با استفاده از منوی pop-up، از پنج دکمه برای اقدام سریع، برای مثال دسترسی سریع به مخاطبان، بهرمند شوید. البته این تابع در سیستم عامل iOS نیزوجود دارد که با ویژگی Touch 3D فعال خواهد شد.
در این سیستم عامل، نرم افزار Storage manager Intent طراحی شده است که کاربر را از شر فایل های اضافه خلاص خواهد کرد. تغییر در صفحه کلید نیز یکی دیگر از ویژگی های افزوده شده است. کاربر می تواند علاوه بر متن، استیکرهای شخصی سازی شده، تصاویر GIF و دیگر محتوا را به کیبورد اضافه کند. سیستم عامل اندروید 7.1 از واقعیت مجازی با پلت فرم Daydream نیز پشتیبانی خواهد کرد.
اندروید  7.1 Developer Preview   در اواخر ماه اکتبر، برای دانلود کاربران عرضه خواهد شد. سپس نکسوس5X، نکسوس 6P  و پیکسل C اولین گوشی هایی خواهند بود که اندروید 7.1 را دریافت خواهند کرد. البته قابل ذکر است دو گوشی جدید پیکسل نیز با اندروید 7.1 ارائه خواهند شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه