موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ شهريور

مایکروسافت قصد دارد رویداد مطبوعاتی پاییز خود را ماه آینده در نیویورک برگزار کند. این سازنده‌ی نرم‌افزار از چند روز گذشته ارسال دعوت‌نامه به رسانه‌ها را آغاز کرده است. این رویداد که ۲ اکتبر زمان‌بندی شده، متمرکز بر جدیدترین سخت‌افزارها، نرم‌افزارها، و خدمات مایکروسافت است. در حالیکه شایعاتی پیرامون دستگاهی با دو صفحه‌نمایش "Andromeda" وجود دارد، نباید منتظر دیدن آن در این رویداد بود.
در عوض، این رویداد احتمالا شامل نواوری‌های سخت‌افزارهای Surface موجود مایکروسافت باشد. گزارش شده، این شرکت مدت‌ها است بر روی طراحی مجدد بزرگی برای Surface Pro کار می‌کند، اما به احتمال زیاد این طراحی تا سال آینده آماده نمی‌شود. می‌توان انتظار داشت در رویداد ماه آینده، مایکروسافت به‌روزرسانی‌هایی از خط Surface Pro و لپ‌تاپ‌های Surface با جدیدترین پردازنده‌های اینتل را معرفی کند. علاوه بر این‌ها، دو سال از زمانیکه مایکروسافت برای نخستین‌بار Surface Studio را معرفی کرد، می‌گذرد و این PC همه کاره مطمئنا یک به‌روزرسانی همراه با تاخیر است.
این رویداد پاییزه به احتمال قوی خدمات و سخت‌افزارهای مایکروسافت را هم شامل می‌شود که هم برای فضاهای خانگی هستند و هم کاری، و اینکه چگونه برنامه‌هایی مانند موبایل‌تان در این محیط کار می‌کنند.
علاوه بر موارد فوق، مایکروسافت شروع به معرفی ویژگی‌های بعدی ارتقا ویندوز 10، با کد نام 19H1 کرده است، پس می‌توان برخی از این به‌روزرسانی‌ها را در این رویداد شاهد بود. شاید بتوان نگاهی نزدیک هم به Surface Hub2 هم داشت.
برنامه‌ریزی رویداد مطبوعاتی مایکروسافت در زمانی بین رویدادهای گوگل و اپل است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه