گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۵ فروردين

Microsoft به صورتی رسمی اعلام نمود که تصمیم به برگزاری رویداد بزرگ Windows در تاریخ دوم ماه می و در شهر نیویورک گرفته است. این خبر که نخستین بار توسط Mary Jo Foley از رسانه‌ی خبری ZDnet گزارش شد، هم‌اکنون مورد تأیید رسمی قرار گرفته است.
با در نظر گرفتن این حقیقت که Microsoft معمولاً از این رویدادها برای معرفی محصولات جدید Surface استفاده می‌کند، منابع نزدیک به این شرکت اذعان داشته‌اند دو محصول تبلت Surface Pro 5 و گوشی هوشمند Surface Phone که مدت مدیدی چشم‌ به‌ راهشان هستیم، در این رویداد از آن‌ها رونمایی نخواهد شد.  
در عوض به گوش Business Insider رسیده است که در پی انتشار Windows 10 Creators Update طی هفته‌ی جاری، این رویداد متمرکز بر آموزش و پرورش و قوه‌ی خلاق خواهد بود. تا زمانی که این منابع آگاه خبر از وجود اخباری تازه در رابطه با نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای Windows گزارش کنند، به طور قطع مشخص نخواهد بود که چشم انتظار چه چیزی باشیم.
از آن روی که احتمال می‌رود Microsoft هیچ‌گونه اطلاعاتی تا روز دوم می بروز ندهد، منطقی است که تصور کنیم در این رویداد تنها از نسخه‌ی قدیمی‌تر و ارزان‌تر لپ‌تاپ  Surface Book پرده‌برداری شود که از سیستم‌عاملی با نام Windows 10 Cloud استفاده می‌کند. آنچه گفته شد تنها یک فرضیه بود که با توجه به رویدادهای گذشته درست به نظر می‌رسد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه