کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ بهمن

روز پنج‌شنبه، نتفلیکس درآمد سه ماهه‌ی چهارم خود را کمی پایین‌تر از تخمین‌های وال‌استریت پیش‌بینی کرد، حتی پس از ثبت رکوردی در زمینه‌ی مشترکین جدید، سهام بزرگ‌ترین سرویس استریم جهان در ساعات پس از بورس، ۴ درصد افت کرد.
پس از اینکه اوایل هفته‌ی جاری نتفلیکس افزایش قیمتی را برای مشترکین آمریکایی خود اعلام کرد که معمولا نشانه‌ای از افزایش تقاضا است، سرمایه‌گذاران توقع ارزش بیشتر در سهام خود را داشتند.
این شرکت در اواخر ماه دسامبر، فیلم به شدت محبوب "Bird Box" را منتشر کرد که به جذب ۸.۸ میلیون مشترک استریم پولی جدید در سه ماهه‌ی چهارم آن کمک کرد.
با این حال، به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران این موضوع و افزایش قیمت را در ارزیابی‌هایشان لحاظ کرده بودند و منتظر افزایش ارزش سهام نتفلیکس تا بیش از ۵۰ درصد از اواخر دسامبر بودند.
این شرکت توسعه‌ی آینده‌اش را با تولید نمایش‌های اصلی تلویزیونی و فیلم‌ها برای جذب مشترکین جدید و حفظ آن‌ها برای پرداخت هزینه‌های ماهیانه‌ی اشتراک محکم کرد.
اما حالا این شرکت با رقابت‌های بیشتری از تولیدکنندگان TV و فیلم همچون والت‌دیزنی مواجه است که با هدف تقویت سرویس استریم خود برای اواخر سال جاری، دادن مجوز انتشار فیلم‌های جدید به نتفلیکس را متوقف کرد.
AT&T و Comcast هم محصولات دیجیتال خود را ارائه خواهند کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه