سرگرمی
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۹ دي

اخیراً در تاریخ 6 ژانویه ی سال جاری میلادی، سرویس بازی Steam رکورد جدیدی را در بازی آنلاین به دست آورد. در این رکورد حضور هم‌زمان 18 و نیم میلیون نفر گیمر در این سرویس ثبت شد. لازم به ذکر است در این آمار، به میزان 7 میلیون کاربر مشغول یکی از بازی‌های خاص در این سرور بوده‌اند. جالب است بدانید، میزان رشد کاربران این شبکه نسبت به سال قبل 30 درصد افزایش داشته است.
تحلیلگران اضافه می‌کنند که سال 2017 سال رشد Steam درزمینه‌ی بازی‌های آنلاین بود، از نظر آن‌ها این رشد در تمامی ادوار گذشته بی‌سابقه بوده است. درواقع این رقم در سال 2012 برابر با 5-6 میلیون نفر بود.
رکورد قبلی این سرویس در ماه آوریل سال گذشته با تعداد 14 میلیون کاربر آنلاین بود. در ماه سپتامبر این میزان به 15 میلیون نفر افزایش یافت، در اکتبر 16 میلیون و در ماه نوامبر به 17 میلیون نفر رسید. به عقیده‌ی کارشناسان Steam تا آوریل 2018 رکورد جدیدی را با حضور هم‌زمان 20 میلیون کاربر ثبت خواهد کرد.
میزان قابل‌ توجه هفت‌ میلیون‌ نفری نیز که به آن‌ها اشاره شد، به لطف بازی محبوب PUBG بوده است. لازم به ذکر است بیشتر کاربران استیم را گیمر هایی از چین تشکیل می‌دهند و حدود 64% درصد کاربران با سیستم‌هایی به زبان چینی به شبکه متصل می‌شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه