گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۴ تير

کمیسیون رقابت و مصرف‌کننده استرالیا از سامسونگ به دلیل آگهی موبایل‌های ضد آب شکایت کرده و ادعا می‌کند این موبایل‌ها در انواع مختلف آب ضدآب نیستند.
به گزارش مهر به نقل از ورج، کمیسیون رقابت و مصرف‌کننده استرالیا (ACCC) از سامسونگ به دادگاه شکایت کرده است. این کمیسیون ادعا می‌کند سامسونگ درباره ماهیت ضد آب موبایل‌هایش مشتریان را گمراه کرده است. طبق این ادعا سامسونگ از ٢٠١٦ میلادی موبایل‌هایی را در محیط‌هایی مانند استخر و اقیانوس تبلیغ می‌کند، حال آنکه مبنایی برای آن وجود ندارد.
راد سیمزمدیر ACCC در بیانیه ای دراین باره اعلام کرده است: ACCC معتقد است تبلیغات سامسونگ به طور گمراه کننده نشان می دهد موبایل های گلکسی را می توان در آب اقیانوس یا استخر استفاده کرد و دستگاه از قرار گرفتن در معرض آب آسیبی نمی بیند اما این امر حقیقت ندارد.
در آگهی ها موبایل های گلکسی مختلفی دارای گواهینامه IP68 ضد آب نمایش داده می‌شوند. این بدان معنا است که دستگاه‌های مذکور می‌توانند در عمق ١.٥متری آب به مدت ٣٠ دقیقه بمانند. اما ACCC اشاره می کند این گواهینامه شامل انواع مختلف آب نمی‌شود و سامسونگ نیز خود ادعا می‌کند بهتر است در ساحل از موبایل گلکسی اس١٠ استفاده نشود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه