ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از راه‌اندازی سامانه‌ی جدید ثبت و پاسخگوئی به شکایات مشترکین حوزه‌ی ICT مبتنی بر مکان نمای جغرافیایی خبر داد.
وی گفت: این سامانه با هدف بهره‌مندی از نظرات مشترکین برای ارتقاء بهبود کیفیت ارایه‌ی خدمات، نظارت موثرتر بر عملکرد ارایه‌دهندگان خدمات، سرعت دادن به رفع اشکالات شبکه‌های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی راه‌اندازی شده است.
وی درباره‌ی ویژگی‌های سامانه‌ی جدید ثبت و پاسخگوئی به شکایات حوزه‌ی ICT تصریح کرد: در سامانه‌ی جدید امکان ثبت شکایت بر اساس موقعیت جغرفیائی مکان، نوع سرویس‌های متداول و به تفکیک ارایه‌دهندگان خدمات وجود دارد همچنین در این سامانه قابلیت افزودن مستندات شامل تصویر و صوت، امکان پیگیری شکایات با دریافت کد رهگیری، امکان اعلام شکایت با روش‌های مختلف شامل تماس تلفنی، پست الکترونیکی و پیامک پیش‌بینی شده است.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری افزود: به منظور سرعت دادن به رفع شکایت‌ها از سوی اپراتورها در این سامانه امکان مشاهده‌ی شکایت‌های سایر مشترکین از ارایه‌دهندگان خدمات به صورت مکان نمای جغرافیائی و همچنین مشاهده‌ی نقطه نظرهای فنی ناظران سازمان در مورد شکایت مشترکان وجود دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه