تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ مرداد

به مسافران توصیه شده است تا شرایط پرواز خود را پیش از رفتن به فرودگاه بررسی کنند.
پس از چندین نقص فنی و bug های پشت سر هم بسیار عجیب و غریب و ایجاد تاخیر در پروازها در سرتاسر بسیاری از شرکت های هواپیمایی در سال گذشته، شما با خود فکر میکردید که بهبود سیستم ها تا به امروز صورت گرفته و به کیفیت عالی دست پیدا کرده است. اما شرکت هواپیمایی دلتا، این روزها در حال زندگی کردن در میان یکی از این لحظات پر از کابوس به سر می برد، زیرا در همین لحظه که در حال نوشتن این مطلب هستیم تمامی پروازهای خروجی آن ها متوقف شده است. ریزش بسیار گسترده ی سیستم کامپیوتری، به عنوان قلب این مشکل محسوب میشود، و دلتا نیز در حال برطرف کردن این مشکل با عنوان کردن "ما در حال کار کردن بر روی آن هستیم" میباشد، و هشدار داده است که هر مسافری که به تهیه ی بلیط برای سفر امروز خود پرداخته است، بدون بررسی وضعیت پرواز خود، به فرودگاه مراجعه نکند.
مشتریان باید شرایط پرواز خود را پیش از حرکت کردن به سمت فرودگاه بررسی کنند زیرا این مشکل در حال برطرف شدن است.
Delta News Hub (@DeltaNewsHub) August 8. 2016
به روزرسانی: با توجه به دلتا، رفتن برق در نیمه های شب باعث شد تا سیستم آن ها با مشکل روبرو شود. این مشکل همچنان ادامه دارد، و این خط هواپیمایی "کنسل شدن پروازها در مقیاس بسیار بالا" را برای امروز پیش بینی می کند.
به روزرسانی 2: دلتا حداقل کمی پیشرفت به سمت برطرف کردن مشکلات کامپیوتری خود داشته است. این خط هواپیمایی پروازها را متوقف کرده است و تنها تعداد محدودی از پروازها از زمین بلند می شوند. مسافران همچنان میتوانند انتظار تاخیرهای طولانی مدت و یا کنسل شدن پروازهای خود را داشته باشند، و تمامی پروازها تحت تاثیر این مسئله قرار گرفته اند.

برچسب هاmeltdown
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

هکر روسی پشت تجاوز به داده های عظیم محکوم شناخته شد