سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۶ مهر

تریلر جدید بازی اکشن کوانتوم بریک در سایت استیم بارگذاری شده است. قرار است بازی در تاریخ 29 سپتامبر عرضه شود. توسعه دهندگان کمپانی رمدی اینترتینمنت قصد دارند سری جدیدی از بازی خود را به گیمر ها ارائه دهند. این کمپانی تمام تلاش خود را برای درگیر شدن گیمر با زمان بازی به کار گرفته است.
 تمام تلاش خود را کرده تا کاربر را درگیر با زمان کند و به تمام فعل و انفعالات دیوانه کننده علم کوانتوم پی ببرد و توسط اکشن‌های فوق‌العاده با کیفیت، گرافیک خیره کننده و داستانی جذاب بازیکن را به بهترین شکل ممکن درگیر خود کند.
البته گفته می شود این بازی برای صاحبان سیستم پی سی در حال اجرا بر روی سیستم عامل 10 قابل اجرا خواهد بود و می توان آن را در ویندوز استور دانلود کرد.
کوانتوم بریک یک بازی ماجراجویی با راه حل های نوآورانه است، در این بازی بازیگرانی حرفه ای همچون شان آشمور، آیدان گیلن و دومینیک موناگان به ایفای نقش می پردازند.
این بازی با قابلیت کنترل زمان سبب خواهد شد تا گیمر از قدرت کنترل زمان لذت ببرد. او می تواند با توقف زمان، بمب زمان، ایجاد سپر در برابر شلیک‌های دشمن، آهسته کردن زمان، تجربه ای بی نظیر را در محیط بازی تجربه کند.
دشمنان شما نیز در این بازی بسیار هوشمند و حرفه ای طراحی شده اند و به سادگی نمی توانید از سد آنان بگذرید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه