سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۲ دي

توسعه‌دهندگان استدیوی Activision تصمیم گرفته اند تا پیچیدگی در حالت زامبی برای بازی شوتر محبوب Call of Duty: WWII را گسترش دهند. در به‌روزرسانی جدید این بازی، زامبی‌ها هوشمند تر شده اند و می‌توانند از مهارت‌های تاکتیکی و استراتژیک در مقابل شما استفاده کنند.
تریلر جدید منتشر شده از این بازی دارای پیچیدگی شرایط نظامی است و برای بیینده یک وضعیت مبهم ایجاد می‌کند. سرزمین‌های شمالی آلمان با مه سبز رنگ پوشیده شده است و زامبی‌ها دائما آن خارج می‌شوند. برای مبارزه با این زامبی‌ها باید توان مقابله با نیروهای نازی را از خودتان نشان دهید.
با توجه به انیمیشن می توان گفت فضای مبهم و مه‌آلود تا حدی به گیمر حس یک کابوس ترسناک و پیچیده را می‌دهد که ممکن است سبب ناراحتی گیمر شود. زامبی‌های به‌روزرسانی شده بامهارت مبارزاتی بالا تا حد زیادی مانع از فعالیت بازیکنان می‌شوند. جالب اینجاست که در سری جدید شما به‌ عنوان گیمر باید به حرکات هر دو دشمن خود یعنی نازی‌ها و زامبی‌ها دقت کنید زیرا گاها حرکات مرگباری از آن‌ها سر می‌زند. البته توسعه‌دهندگان خبر خوشی نیز برای طرفداران این بازی دارند آن‌ هم یک اسلحه جدید برای بازیکنان است. به‌روزرسانی این بازی در روز آخر ژانویه برای PS4 منتشر خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه